موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-13اجتماعي

پیگیری یک سوژه| سپاه کردستان مشکل آب شرب روستای مودی را حل کرد/ بهسازی جاده به زودی آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، روایت فارس از مشکلات مودی مردم: آب شرب نداریم، فاضلاب وارد چشمه می شود/ مسؤولان: سال آینده مشکلات رفع می شود این عنوان گزارشی بود که 11 آذرماه سال گذشته در قالب آن از مشکلات مردمانی نوشتیم که در روستای مودی بخش زرینه معروف به نگین برفی کشور زندگی می کنند.

تا بهار سال آینده مشکل آنتن دهی موبایل و اینترنت حل می شود، اقدامات لازم برای احداث یک دکل در این محدوده انجام شده و به محض مساعدشدن شرایط جوی وارد فاز اجرا خواهیم شد.

برای رفع مشکل آب شرب مردم روستای مودی پیگیری های لازم از اداره آب و فاضلاب روستایی دیواندره انجام شده اما معارض محلی یکی از موانع اجرای پروژه تامین آب شرب است، برای رفع معارض محلی با بزرگان و زمین داران روستا صحبت کرده ایم و از سوی دیگر، آب چشمه روستا برای آزمایش ارسال شده که در صورت تایید سلامت آن از همین منبع، مشکل کمبود آب شرب روستا حل خواهیم کرد.

رفع مشکل فاضلاب روستای مودی هم به عنوان یکی از اصلی ترین مشکلات مردم، اقدامات لازم برای تامین تجهیزات انجام شده و بخشی از این تجهیزات از محل اعتبارات دهیاری خریداری شده است.

اعتبارات خرد به حساب ما واریز می شود و تا زمانی که اعتبار هم وجود نداشته باشد عملا انجام هر پروژه عمرانی غیرممکن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری یک سوژه| سپاه کردستان مشکل آب شرب روستای مودی را حل کرد/ بهسازی جاده به زودی آغاز می شود

پیگیری یک سوژه| سپاه کردستان مشکل آب شرب روستای مودی را حل کرد/ بهسازی جاده به زودی آغاز می شود